למה ארגזי קירור של מריומה ? בשל ייחודיותה ב:

  • טכנולוגיה מתקדמת – מחקר, פיתוח וייצור ארגזים קלים למשאיות
  • אמינות ואיכות – וזאת בשל סטנדרט ייצור מרכבים מהגבוהים בעולם
  • חומרי גלם איכותיים– ייצור ארגזי משאיות מחומרי גלם האיכותיים ביותר
  • אחריות מקיפה לארגז– אחריות כוללת לכל אורך חייו של ארגז למשאית
  • בקרת איכות – בקרה קפדנית ובלתי מתפשרת לפני מסירת כל ארגז
  • יציבות עסקיתהחברה המובילה בשוק כבר למעלה מ-40 שנה
  • מערך עובדים מקצועי ומיומן -צוות המומחה בבניית ארגזים למשאיות
  • שירות לקוחות מקצועי ואישי – שירות תיקונים, מענה טלפוני אנושי
  • סניפי שירות בפריסה ארצית 5 סניפים ברחבי הארץ!
  • שירות SOS – מתן פתרונות מקצועיים למקרים דחופים
  • עמידה בלו”ז – עמידה בלו”ז מדויקים לייצור ובמסירת הארגז ללקוח.

 

>>  לצפייה במפרט הטכני המלא של ארגז קירור

מכל סוגי הארגזים למשאיות, ארגזי קירור הוא הסוג המורכב ביותר. לכן קניית ארגז כזה מצריכה בחירה קפדנית של החברה הנכונה, שתהיה בעלת הטכנולוגיה, חומרי הגלם והשירות הטובים ביותר

משאית היא כלי רכב שמטרתו לשנע סחורה ממקום למקום. רבים חושבים שהמשאית היא אך ורק הגלגלים, תא הנהג, המנוע וכו’. אבל משאיות ללא מרכבים למשאיות, הם הארגזים שמורכבים על המשאית, הן בעצם מיותרות ואינן יכולות למלא את המטרה לשמן הן קיימות.

ישנם סוגים שונים של ארגזים, החל מארגזים פתוחים, דרך ארגזים סגורים וביניהם גם ארגזי קירור. ארגז קירור, יותר מכל ארגז אחר, בשל המורכבות הגדולה שלו והרגישות של המוצרים שהוא נושאים, מחייב בחירה בחברה מקצועית, ולא – מדובר בהחלטה שעלולה לסכן את כל המשלוח.

בשביל מה צריך ארגזי קירור?

מדינת ישראל היא מדינה חמה. לוהטת אפילו. בחודשי הקיץ במקומות רבים הטמפרטורות חוצות את ה-35 ואף את ה-40 מעלות. ארגז סטנדרטי יוביל להרס סחורה שאמורה להיות מובלת בצינון או בקירור, כמו למשל סוגים שונים של מזון (מוצרי חלב ושאר מתכלים), תרופות וכדומה. בשביל לשנע את אלה על המשאיות להיות בעלות ארגזי קירור המורכבים עליהן.

חברה עם תו איכות

חברות שמייצרות ארגזים מסוימים בלבד הן חברות לא גמישות, והתוצאה היא שארגזיהן לא יכולים לענות תמיד על כל הצרכים של הלקוחות שלהן. חברות שמייצרות את כל סוגי הארגזים בקיאות ומנוסות בכל סוגי הטכנולוגיות והשירותים, צוות העובדים שלהן הוא מקצועי ויודע לעבוד עם כל סוגי המתכות וכל סוגי הסוגרים והאוטמים. על אחת כמה וכמה דבר זה נכון לגבי ארגזי קירור, שעליהם להיות אטומים ולשמור על הטמפרטורה הנמוכה בהם באופן עקבי.

למה צריך לשים לב?

ארגז קירור צריך להיות בנוי מחומרי גלם משובחים, כי רק ארגזי קירור שבנויים מחומרים איכותיים מחזיקים מעמד לאורך זמן. את חומרי הגלם יש לשלב ולהרכיב בעזרת טכנולוגיה מתקמת ששומרת את הארגז קל, גם אם דפנותיו בעובי של 50 או 100 מ”מ. הציפוי החיצוני והפנימי צריך להיות איכותי, עם מזרני פוליאוריטן ופיברגלס. ישנם אלמנטים שמבדילים בין חברה אחת לאחרת, כמו דפנות עם או ללא סמרור, למשל.

חיזוקי מתכת בפאנלים גם הם נקודה חשובה, שכן הם שומרים על מבנה הארגז ומשאירים אותו חזק ועמיד. ארגזי קירור צריכים להיות מיוצרים לאחר תהליך בקרת איכות קפדני וחסר פשרות, כדי שכל ארגז קירור יימסר רק לאחר שהוא במצב מושלם.

השירות המשלים לבקרת האיכות הוא אחריות מקיפה על ארגזי קירור לכל אורך חייהם. כאשר אחריות זו מוצעת על ידי חברה ותיקה ואמינה, הלקוח יכול להסיר דאגה מלבו.