ארגזים למשאיות
דף הבית
פרופיל החברה
חזון ואסטרטגיה
שרות לקוחות
תהליך ייצור הארגז
מפרט טכני
מאמרים
שאלות ותשובות
ספקים
לקוחות
צור קשר

מרכבים וארגזים לסמי טריילרים

להצעת מחיר התקשרו 08-9244860
מאמרים
יצרני ארגזים למשאיות: לבחור את המרכב המתאים לך
כיצד לבחור נהגי משאיות?
מרכבים וארגזים לסמי טריילרים
משאיות 2014: כל החידושים והעדכונים על עולם המשאיות.
מריומה: היבואנית הרשמית של נגררי המותג הבינ"ל שמיץ Schmitz
תיקון ארגזי משאיות
תחזוקת המרכב והנגרר למשאית: מה חשוב לבצע?
התקנת ארגזי משאיות
מהם היתרונות של ארגז וילונות?
הלוואות למשאיות: פתרונות מימון משתלמים במיוחד
קניית חלקי חילוף למשאית: מהי הדרך הנכונה לתחזוקה?
ליסינג למשאיות: טיפים לרוכש המתחיל
מימון למשאיות: איך עושים זאת נכון?
קניית מרכב למשאית : מה יש לבחון בטרם הקנייה?
רכישת משאית: טיפים לקונה המתחיל
שומרים על הסביבה: מגמות ירוקות בענף המשאיות
מכירת משאיות לפירוק – מה עושים עם משאית ישנה?
תהליך ייצור ארגז למשאית - כל מה שחשוב לדעת
שילוט על רכבים ומשאיות: פוטנציאל לפרסום משתלם
מרכבים למשאיות – כל מה שרצית לדעת על מרכב למשאית
ארגזים למשאיות - כל מה שרצית לדעת על ארגז למשאית
מרכבים - סוגים ושימושים
מיזוג אוויר למשאיות
השכרת משאיות: האם זה משתלם לך?
מצברים למשאיות
מלגזות וציוד לשינוע מכני
חלקי חילוף למשאיות
תוכנות ניווט: מתכננים את הדרך לנהגי משאיות
העברת משרד - איך עושים זאת נכון?
ארגז פתוח - כל מה שרצית לדעת על ארגזים פתוחים למשאית
הובלה עם מנוף: מדוע זה יכול לחסוך זמן ומאמץ?
השפעת פסי האטה על משאיות ומובילים
משאיות 2012- הדגמים, החידושים והעדכונים
ארגז וילונות - עוד סוג אחד של ארגזים למשאיות
רכישת משאית הובלה - 5 דברים שחשוב לבדוק
ארגזי קירור - עמידים, איכותיים וקלי משקל לחיסכון מירבי
ארגז קירור - כל מה שרצית לדעת על ארגזי קירור
ארגז סגור - כל מה שרצית לדעת על ארגזים סגורים למשאית
המשאיות של היצרניות המובילות בעולם
ביטוח משאית – מה חשוב לדעת לפני שעושים ביטוח למשאית
שילוט משאיות - שטח הפרסום עומד לרשותך
כל מה שרציתם לדעת על שירותי חילוץ של משאיות
ביטוח משאיות – כמה ולמה זה עולה לנו
לקנות בארה"ב מבלי להתאמץ

רוב המשאיות הנמכרות בארץ נמכרות ללא ארגז המגיע קומפלט מן היצרן אלה עם ארגז הנבנה על ידי אחת מן החברות העוסקות בתחום ייצור ארגזי משאיות בארץ.

בעלי משאיות מעדיפים ארגז שנבנה לפי דרישות מפורטות שלהם, היבואנים מאפשרים לרוכשי דגמים חדשים לבחון חלופות שונות שמציעים יצרני המרכבים ומרגע שנבחר סוג המרכב הרצוי ויצרן הארגזים שיהיה אמון על בנייתו מטפלים היבואנים בכל הדרוש (כולל למשל את שינוע הרכב החדש אל בונה הארגזים) עד שניתן לספק לרוכש רכב מושלם.

בארץ ניתן למצוא בוני ארגזים למשאיות בשוק, אך רבים מהם מתמחים בייצור מרכבים למשאיות קטנות יחסית וכשמדובר במרכבים וארגזים למשאיות גדולות במיוחד, כולל סמיטריילרים, ההיצע מצטמצם. כשמזמינים מרכב או ארגז למשאית כבדה יש לקחת בחשבון שלארגז שנבחר יהיו השפעות מרחיקות לכת, לא רק מבחינת נוחות השימוש בארגז עצמו אלא גם מבחינת התנהגות הרכב על הכביש וצריכת הדלק. לפיכך מומלץ להביא בחשבון נתונים רבים ככל האפשר אודות הארגז המוצע לנו, כולל תכונות החומרים שישמשו בבנייתו, אופציות שונות שניתן לבחור ביניהן (למשל סוגי דלתות וגג), תוספות שניתן לכלול בהזמנה (למשל תאורה חיצונית) ועוד.

סוגי ארגזים וגרורים לסמיטריילרים

ארגז סגור הוא סוג הארגז הנפוץ ביותר הנמצא בשימוש בארץ. עובדה זו היא נכונה במיוחד בכל הנוגע למשאיות כבדות, עם זאת ככל שהדבר נוגע לסמיטריילרים אין הכרח לבחור בארגז מסוג מסוים ובחברות רבות נוהגים להחזיק נתמכים וגרורים מסוגים שונים כך שניתן להחליף ביניהם ככל שדורש סוג העבודה המבוצע.

בין הנתמכים לסמיטריילרים ניתן למצוא נתמכים דו סרניים ותלת סרניים, נתמכים שלדיים, נתמכים רכינים, נתמכי וילונות, נתמכי מיכל ונתמכי מכולה.

מבחינת גרורים, גם כאן ניתן לבחור בין גרור דו סרני לתלת סרני, גרורים שלדיים (דו או תלת סרניים), גרורי רמסע, גרורים רכינים, גרורי וילונות, גרורי מיכל, גרורי מכולה וגרורי ציוד קל או כבד.

נתוני ייצור

לא ניתן להכחיש שיש דמיון רב במוצרים שיצרני ארגזים ומרכבים מציעים, הן כשמדובר באלה המיועדים למשאיות קלות והן בכל הנוגע למשאיות כבדות וסמיטריילרים. עם זאת כשיורדים לפרטים הקטנים מגלים כי ישנם הבדלים בסוגי חומרי הגלם, שיטות החיבור ואפשרויות שמציע היצרן מהם ניתן לבחור.

הבדלים כאלה באים לידי ביטוי אולי באופן המובהק ביותר כשמדובר בארגזים סגורים. כידוע, דפנות ארגזים כאלה בנויים לוחות עץ לבוד (פלייווד, plywood) מצופים אשר אחוזים יחדיו במסגרות עשויות פרופיל אלומניום.

חשוב לשים לב לעובי העץ ממנו בנוי ארגז סגור (הנפוץ ביותר הוא 17 ממ') ולתכונות ציפוי הדפנות, הציפוי הוא שיגן על הדופן מרטיבות, קרינת השמש ואפילו חבטות קלות. בארגז סגור יש חשיבות יתרה לסוג הרצפה (בדרך כלל ניתן לבחור בין פלדה המיועדת לעבודות heavy duty לאלומיניום  שיתרונו משקל נמוך המתבטא בצריכת הדלק). עוד חשוב לתת את הדעת בארגז סגור לגג הארגז, ישנם גגות הניחנים בתכונות בידוד משופרות, דבר שייתכן ולו משמעות רבה במיוחד באקלים הישראלי מרובה השמש.


שם מלא: טל.
אימייל: הערות:  
מריומה - החברה המרכזית לייצור מרכבים, א.ת נצר סירני, באר יעקב 70395. טל' 08-9244860 , פקס' 08-9217899 צור קשר Design: UNIQUE