ארגזים למשאיות
דף הבית
פרופיל החברה
חזון ואסטרטגיה
שרות לקוחות
תהליך ייצור הארגז
מפרט טכני
מאמרים
שאלות ותשובות
ספקים
לקוחות
צור קשר

משאיות 2014: כל החידושים והעדכונים על עולם המשאיות.

להצעת מחיר התקשרו 08-9244860
מאמרים
יצרני ארגזים למשאיות: לבחור את המרכב המתאים לך
כיצד לבחור נהגי משאיות?
מרכבים וארגזים לסמי טריילרים
משאיות 2014: כל החידושים והעדכונים על עולם המשאיות.
מריומה: היבואנית הרשמית של נגררי המותג הבינ"ל שמיץ Schmitz
תיקון ארגזי משאיות
תחזוקת המרכב והנגרר למשאית: מה חשוב לבצע?
התקנת ארגזי משאיות
מהם היתרונות של ארגז וילונות?
הלוואות למשאיות: פתרונות מימון משתלמים במיוחד
קניית חלקי חילוף למשאית: מהי הדרך הנכונה לתחזוקה?
ליסינג למשאיות: טיפים לרוכש המתחיל
מימון למשאיות: איך עושים זאת נכון?
קניית מרכב למשאית : מה יש לבחון בטרם הקנייה?
רכישת משאית: טיפים לקונה המתחיל
שומרים על הסביבה: מגמות ירוקות בענף המשאיות
מכירת משאיות לפירוק – מה עושים עם משאית ישנה?
תהליך ייצור ארגז למשאית - כל מה שחשוב לדעת
שילוט על רכבים ומשאיות: פוטנציאל לפרסום משתלם
מרכבים למשאיות – כל מה שרצית לדעת על מרכב למשאית
ארגזים למשאיות - כל מה שרצית לדעת על ארגז למשאית
מרכבים - סוגים ושימושים
מיזוג אוויר למשאיות
השכרת משאיות: האם זה משתלם לך?
מצברים למשאיות
מלגזות וציוד לשינוע מכני
חלקי חילוף למשאיות
תוכנות ניווט: מתכננים את הדרך לנהגי משאיות
העברת משרד - איך עושים זאת נכון?
ארגז פתוח - כל מה שרצית לדעת על ארגזים פתוחים למשאית
הובלה עם מנוף: מדוע זה יכול לחסוך זמן ומאמץ?
השפעת פסי האטה על משאיות ומובילים
משאיות 2012- הדגמים, החידושים והעדכונים
ארגז וילונות - עוד סוג אחד של ארגזים למשאיות
רכישת משאית הובלה - 5 דברים שחשוב לבדוק
ארגזי קירור - עמידים, איכותיים וקלי משקל לחיסכון מירבי
ארגז קירור - כל מה שרצית לדעת על ארגזי קירור
ארגז סגור - כל מה שרצית לדעת על ארגזים סגורים למשאית
המשאיות של היצרניות המובילות בעולם
ביטוח משאית – מה חשוב לדעת לפני שעושים ביטוח למשאית
שילוט משאיות - שטח הפרסום עומד לרשותך
כל מה שרציתם לדעת על שירותי חילוץ של משאיות
ביטוח משאיות – כמה ולמה זה עולה לנו
לקנות בארה"ב מבלי להתאמץ

מטרתם של יצרני המשאיות, כפי שהיא מתבטאת גם בחידושים שהופיעו בדגמי 2014, היא ליצור משאיות שהן קלות ונוחות לתפעול, כלי רכב שהנהיגה בהם פשוטה ממש כמו ברכב פרטי ממוצע. גישה זו משפיעה על האבזור החל מן הפרטים הקטנים ביותר, כגון פנסים ומראות דרך מערכות ההינע ושיכוך זעזועים, מערכות למניעת תאונות, וכלה בתא נהג מרווח ומפנק.

גם יצרני הארגזים (או מרכבים) למשאיות אינם קופאים על השמרים ומציגים מרכבים משופרים מכל הסוגים בין אם מדובר בארגז פתוח, ארגז קל , ארגז וילונות, ארגז סקטים נשלפים ועוד.

מרכבים מותאמים אישית

בטרם נבחן את החידושים שהופיעו בשנת 2014 ברכבים עצמם, דהיינו כאלה שהוכנסו על ידי היצרנים ואותן אנו זוכים לקבל עם המשאית החדשה, נציין כי ארגז סגור הוא סוג המרכב הנפוץ ביותר בישראל ואולי בשל כך ארגזים מסוג זה נותרו דומים מאוד לאלה שכבר רואים על הכביש מזה מספר שנים.
אולי החידוש העיקרי בתחום המרכבים בשנת 2014 הוא חיזוק המגמה לאפשר לרוכשי משאית חדשה להכתיב ביתר פירוט דרישות מיוחדות לבונה הארגזים. למעשה רוב רובן של המשאיות שעלו לכביש בשנת 2014 הן בעלי ארגז שנבנה על ידי בונה ארגזים בארץ ולא כזה המגיע קומפלט עם המשאית החדשה.

בארץ פועלים מספר בוני ארגזים שאיכות תוצרתם היא מן הגבוהות בעולם. חשוב לדעת שאת הארגז הטוב ביותר למשאית שלכם, כזה המתאים ככפפה לשימוש שאתם עושים ברכב החדש, אתם עשויים לקבל לאו דווקא מבןוני הארגזים המוכרים ביותר. בשנת 2014 הרחיבו יבואנים רבים את האפשרות המוענקת לרוכשי הדגמים החדשים לקבל פרטים ולבחון לעומק את הארגז המוצע להם, מלבד העידה בכל הדרישות שאתם מפרטים כדאי לבדוק לפי אלו תקנים פועל בונה הארגזים שאת תוצרתו מציע לכם היבואן, נראה כי בשנת 2014 האופציה הטובה ביותר היא עמידה בתקן האירופי ולא בזה של מכון התקנים הישראלי בלבד.

הקבינה

נהגי משאיות רבים אולי לא יודה בזה אבל לאבזור הקבינה מבחינת נוחות הנהג משקל רב בבחירת משאית חדשה. לעיתים קבינה נוחה ומפנקת במיוחד תטה את הכף לטובת דגם מסוים אפילו על חשבון תכונות שהן לכאורה בסיסיות יותר ואמורות לקבל קדימות (כגון עוצמת המנוע, צריכת הדלק, מערכות הבטיחות שהרכב החדש מצויד בהן כבר עם יציאתו מהמפעל ועוד).

הקבינות בדגמי 2014 יוצרו כך שיספקו לנהג ישיבה נכונה המבטיחה שמירה על בריאות הגב אפילו בנסיעות ממושכות, היצרנים לוקחים בחשבון את תפעול הדוושות בנהיגה ופועלים להבטיח שאפילו תנועות תכופות לא יפתחו עומס על השרירים והשלד כאחד.

המגמה הירוקה נמשכת

המגמה של יצרני משאיות רבים ליצור רכבים הפולטים רמה מזערית של זיהום נמשכת. בארץ החלו נמכרים דגמים של משאיות היברידיות כבר בשנת 2008, בשנת 2014 כבר מוצעים מספר רב הרבה יותר של דגמים מאת מספר יצרנים כגון מרצדס, ניסאן, איסוזו ואפילו וולוו שלה גם דגמי משאיות כבדות יותר משל שאר היצרנים.

כשעוסקים בחידושים בעולם המשאיות בשנת 2014 אי אפשר שלא לציין את ספינת הדגל של וולוו ה FH. דגם זה נמצא עדיף על הדאף XF, המרצדס ארקוס, הסקניה סטרימליין וגדם ה אירו 6 של מאן. אחד השיקולים המרכזיים בבחירת דגם זה למשאית השנה באירופה היה צריכת דלק משופרת המושגת בזכות תיבת הילוכים כפולת מצמד ומערכת השולטת בעזרת תוכנת מחשב על שילוב ההילוכים תוך הפעלה מתוזמנת של מערכת הבלימה.


שם מלא: טל.
אימייל: הערות:  
מריומה - החברה המרכזית לייצור מרכבים, א.ת נצר סירני, באר יעקב 70395. טל' 08-9244860 , פקס' 08-9217899 צור קשר Design: UNIQUE